Vooraleer we aan een project beginnen, nemen we de tijd om jou en jouw business te leren kennen. Het begrijpen van het product of de dienst waar jij specialist in bent, is heel belangrijk om te doorgronden aan het begin van de designfase.
Gebruiksvriendelijkheid en een hoog conversiepercentage zijn het uiteindelijke doel. Jouw website moest er niet enkel mooi uitzien, maar moet ook makkelijk in gebruik zijn, zowel voor jou als beheerder als voor jouw bezoeker.
Al onze webdesigns zijn standaard volledig responsive, zodat zij geoptimaliseerd zijn zowel voor desktop, laptop, tablet en smartphone.
Jouw website is vaak het eerste item waar jouw klant mee in contact komt.Iedereen wil een goede, eerste indruk maken.
Een gebruiksvriendelijk design zal jouw producten en diensten op de juiste manier in de schijnwerpers zetten.
Jouw website is vaak het eerste item waar jouw klant mee in contact komt.
Iedereen wil een goede, eerste indruk maken.
Een gebruiksvriendelijk design zal jouw producten en diensten op de juiste manier in de schijnwerpers zetten.
Een goede gebruikerservaring is meestal onzichtbaar, maar een slechte is dit des te meer.
Het zal jouw potentiële klant afremmen in zijn enthousiasme of zelfs volledig de rug doen keren.
Een gebruiksvriendelijk webdesign is daarom enorm belangrijk en niet te onderschatten.
Om jouw online aanwezigheid optimaal te benutten is het essentieel dat jouw webstrategie afgestemd is op jouw specifieke commerciële doelstellingen.
Een CMS (content management systeem) zorgt ervoor dat je zelf jouw site op een makkelijke manier kan aanpassen zonder enige technische kennis.